Styrkebas är grejen

Var på ett styrkepass idag (vilket jag troligtvis får sota för imorgon) och det var det roligaste pass jag varit på på länge. Tror inte jag varit på ett roligt träningspass med både bra och peppande musik samt roliga och varierande övningar. Detta pass fokuserad även lite mer på styrka. Så träningsvärk imorgon lär vara ett faktum.

Men det var sååå kul!!! Kommer fortsätta gå på det terminen ut tror jag även om jag kommer till upptrappning osv osv. Ja ett baspass kanske är lite när man äter vanlig mat men kommer ju äta mindre till att börja med och ja jag anser att man kan jobba mer på grunden gällande styrka men även kondition och uthållighet faktiskt. Dock börjar jag känna mig mer och mer vältränad haha. På flera sätt och vis faktiskt och det är skönt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback