Stel i kroppen

Spelar ingen roll tydligen att jag stretchar efter träningen eller att jag försöker ta det lugnt dagarna mellan passen så att kroppen får återhämta sig. Jag blir stel. Nu beror det nog visserligen mest pga att jag hela tiden vaknar med sendrag i vaden. Det tar sedan några dagar innan den är helt okej igen varesig jag tränar eller inte. Den känns bättre när jag tränat men inte dagen efter. Jag får antagligen i mig för lite magnesium mot vad min kropp vill ha och därav sendraget. Får det ALDRIG annars. Så bara att stå ut lite till så kan jag knapra magnesium i massor sen ;) Just idag känner jag mig dock stel som en pinne! Kanske en vandrande pinne eftersom jag faktiskt rör på mig?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback