Släktingar och förändring

Träffade på min farfar och hans sambo idag som jag inte träffat sedan de bjöd på kryssning i augusti. Deras spontana reaktioner var "oj vad du har blivit smal" och så farfars klassiker: "du har fått så mycket midja att jag knappt kände igen dig! hahaha Men det var roliga reaktioner iallafall.

Dock känner INTE JAG mig nöjd. Jag hade såklart hoppats på det mål som jag satte upp när jag började men det är ju kört för länge sedan. Kommer jag ner till normal BMI är ju läkere och annat nöjda iallafall även om jag är skeptisk mot just BMI då det bara mäter relationen mellan längd och vikt. Säger egentligen ingenting om varken kroppstyp eller hur mycket som är fett på kroppen. Få se när de skrotar det som bedömningsmetod eller om jag måste uppfinna något först =P

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback