Rekommendation

När jag var hos mormor här om dagen hade hon köpt en ny kokbok på nå matlagningsgrej med personen som skrivit den. Hon sa att hon var jättebra. Och köpte därför en av hennes bäcker. Hennes namn är Monika Ahlberg. Några kanske har hört talas om henne andra inte. Jag kollade i boken och den var helt fantastisk. Det bästa med hennes recept är att de är lätta att tillaga. Det är inte miljoner steg att följa.

Titta in på hennes hemsida om ni är intresserade. Där har hon även en blogg och lite annat.
Adressen är: http://monikaahlberg.com/site/index.php

Mormor köpte denna bok. Helt underbar om ni frågar mig. Har lånat hem den så jag kan skriva av flera recept då jag inte kan köpa den själv just nu.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback