Mitt nya fritidsintresse

Den senaste tiden har jag börjat samla på mig massor av recept på alla möjliga ställen. Ibland skriver jag ut, samlar även på tips från affärerna och så skriver jag av böcker som jag lånat. Just nu har jag lånat Monikas Jul av mormor. Samma Monika som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Som man kan se är jag just nu på godissidan hehe. Men brukar göra lite olika godis och ge bort till jul. Dessutom är det både fars dag och så fyller mamma år på söndag. Kanske kan hitta något inspiration när jag inte har råd att köpa något just nu.

Tanken är iallafall att alla recept ska sparas i en pärm som jag tänker ha i köket.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback