Dag 78 - Upptrappningsvecka 2

Då påbörjas den andra upptrappningsveckan och jag har lite blandade känslor för det. Men kommer skriva ett inlägg om det senare tänkte jag för det krävs nog lite fundering innan jag kan få ner det i ord. Samt att fylla ut bloggen lite ;) har haft så mycket för mig de senaste dagarna att jag inte ens lyckats blogga om det jag ätit, skulle ju ha tagit en bild på när jag åt ute men så blev det ju inte. Men ska bli bättre på det jag lovar.

Dessutom har jag nu på morgonen tagit alla mått på kroppen som jag tog samma dag som jag påbörjade dieten. Kommer även låta er få ta del av det resultatet men måste väga mig på kvällen/eftermiddagen också först. Kan iallafall säga att jag sedan jag påbörjat upptrappningen bara gått upp ca 700 g och det är väl ok.

Sen när jag ändå håller på med att förändra mig själv så klippte jag mig ju och färgade håret förra veckan. Jag är mycket nöjd, det känns fräscht och nytt. Tråkigt att klippa av mig håret men anser att det passar bra.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback