Dag 76

Jäklar vad denna dag har gått fort. Jag har städat hela dagen och sen har jag bytt gardinger, dvs stryka och sätta upp. Jag har även fått lite julkänsla i lägenheten. Det är så himla fint att jag blir lycklig.

Har inte haft så stor blogglust på några dagar men nu börjar jag sakna det haha. Så tänkte iaf redovisa att jag igår åt den godaste maten jag ätit på länge. Det blev kycklingwok med jordnötssås (inget ris dock). Pappa bjöd på middag, har har försökt så länge men har ju inte ätit haha. Men vilken jäkla portion det var! Åt kanske halva sen fick pappa äta resten. Efter det blev det bio där jag hade lite nötter med mig bara, det var väl ok gott men inte lika som det har varit. Smakade nån liten näve popcorn av pappa, det var gott men kunde hejda mig. Får ju inte gå för fort fram. Idag har jag dock varit lite mer strikt med maten igen. Till lunch idag åt jag en laxfilé med brysselkål å det sista lilla vitkålssalladen.

Något jag måste berätta är hur ont jag har i munnen just nu. Har ju inte tuggat på över 10 veckor så blir lite tufft för munnen nu med speciellt vitkålen som blev lite grövre än tänkt men orkade inte köra med osthyveln efter träningen i torsdags.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback