Dag 72

Ingen förändring varesig i orkesnivån eller något annat. Tror inte heller att jag gått upp något i vikt heller. Jag sitter mest och väntar på att det ska börja haha. Eftersom man kan gå upp 2 kilo. Man vill ju inte att det ska komma poff bara. Eller vill man det så att man sedan kan fokusera på det man fortfarande går ner under upptrappningen hmm. Annars är hostan fortfarande här. Medicinen mot rethosta funkar bra så jag kan sova iallafall och på dagarna är det inte så mycket hosta. Inge slem nu iallafall vilket är bra!

Snart är det dags för lunch... vilket är den riktiga måltiden om dagen. Få se vad jag hittar på idag =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback