Dag 71 - Upptrappningsvecka 1

Idag är det den första officiella upptrappningsdagen. Jag tjuvstartade som sagt igår för att jag behövde ta medicin för både hals och hosta så jag blir av med skiten någon gång. Är annars pigg igen nu efter en vecka med infektion i kroppen så tänker gå och träna idag innan jag börjar klättra på väggarna hahaha. Asså det är underbart att komma iväg. Få köra gym idag eftersom jag ska hjälpa bror med 2 uppsatser som han har skitit i till kemin. Jag är ju som sagt hjärnan i familjen och tydligen den både min bror och syster lyssnar på när de annars gapa på mamma och inte lyssnar. Så jag får göra det som går. På så sätt är det iallafall kul att vara storasyster ;)

Annars kan jag ju meddela att jag gått ner ytterligare 0,6 kilo under natten hur det nu kommer sig. Officiella vägningen är ju på måndag morgon så det ska tas med i beräkningen. Alltså är det nu totalt 17,2 kilo. Kan som sagt gå upp ca 2 kilo under upptrappningen så vi får se hur det går. Kommer fortsätta väga mig varje måndag framöver för att se utvecklingen. Ska även ta alla mått idag som jag tog allra första dagen för att kunna jämföra tills när upptrappningen är över. =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback