Dag 70 - Upptrappningen börjar

Idag börjar jag med upptrappning. Behöver äta medicin för att bli av med min jobbiga hosta så det är lika bra. En dag gör inte så mycket skillnad speciellt inte när jag inte verkar ha gått ner så mycket denna veckan iallafall när jag inte kunnat anstränga mig någonting. Det har knappt kunnat bli promenader pga att jag inte orkat. Så jag väljer och köra en dags längre upptrappning istället.

Just nu är det iallafall 16 kilo ner. Jag är lite missnöjd över att jag inte nått mitt mål men det ska väl inte vara för enkelt här i livet. Kommer att fortsätta hålla koll på vad jag stoppar i mig och det är möjligt att jag kanske kör en 2-3 veckors kur i januari/februari istället för att komma ner det sista. Tills dess kommer jag iallafall fortsätta träna som vanligt och så. Tror även att jag måste ge kroppen en chans att anpassa sig till sig själv. Jag vet att jag har en del hud på typ mage och lår som inte hängt med när jag rasat i vikt. Det väger en del också.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback