Dag 68

Fick email från blodcentralen idag. Jag får komma dit på onsdag. Men det är bara att glömma just nu. För det första tror jag inte att det är bra för mig själv att gå dit i samma veva som jag kör dieten, behöver inte fresta på i onödan liksom. Sen får jag inte gå just nu iallafall då jag har en halsinfektion. Den sitter i luftvägarna vad jag vet. Därav låter jag som en pubertal knarkare just nu. Men det är alltid roligt ;). Så sitter jag och hostar upp massa slem på det. Nej blir inge lämna blod för min del nästa vecka. Jag väntar nog tills dieten är avklarad och jag fått någon vecka med riktig mat på nacken. Planerar att gå på måndagen i julveckan. Tror det blir perfekt!

Är ni blodgivare förresten? Om inte tycker jag att ni ska bli det! Bara 3 % av Sveriges befolkning lämnar blog och eftersom det är en färskvara behöver det hela tiden fyllas på. Vem vet någon dag kanske det är du eller jag som behöver blod. Kika in på www.geblod.nu och läs =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback