Dag 67

Halva sista veckan avklaras just nu. Bara den andra halvan kvar och det känns som om den kommer gå ganska snabbt. Å andra sidan kan den bli riktigt förjävlig. Har precis så lägligt åkt på årets förkylning. Jag blir sjukt typ en gång per år och det kommer alltid på hösten. Har ju sovit som en gris i flera nätter, sen började halsonten komma och inatt var det inte roligt. Kan ju hoppas på att det inte blir värre än så med feber och grejer men har dragit med huvudvärk i några dagar. För mig går halsont och feber lite hand i hand om jag ska se tillbaka.

Jobbiga är att pga dieten får jag inte äta någon form av medicin. Inget för halsen och inget för eventuell hosta. Det är nog det värsta så kan inte lindra skiten! Får ta ipren i nödfall men försöker hålla mig ifrån det om jag kan! Jag kämpar vidare!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Krya på dig!

2011-11-17 @ 15:52:32
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback