Dag 66

Dagarna går och går. Roade mig som sagt med att putsa fönster igår. Det blev gårdagens träningspass. Det är jobbigare än man tror faktiskt. Eller så är det bara jag för tillfället. Framförallt är det ju sjukt tråkigt!

Upptrappningen kommer närmare varje dag. Nu är det mitt i veckan, typ. Mitt i arbetsveckan iallafall. Helgerna säger bara wrooom så är de passerade ändå. Säger ju att det är måndag, fredag, måndag och fredag hela tiden. Ska iväg och shoppa lite med mormor nu, eller hon ska shoppa, jag hänger mest med för att slippa sitta hemma. Ska väl till Gränby senare och kolla om jag hittar klänningen jag vill ha på pappa Thomas bröllop i Januari. Pew sånt ska planeras med, sjutton också! ;)

Men denna vecka har strikt shoppingförbud med tanke på att det blev lite smått och gott förra!

Återkommer senare med planeringen för upptrappningen =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback