Dag 65

Sorry har inte kunnat blogga tidigare. Jag har haft fullt upp med att putsa fönster här hemma. Det var som ett fulltidsprojekt i sig. Att det ska ta sådan tid. Nu har jag visserligen gigantiska fönster i min lägenhet också. Den är inte direkt utrustade med små fönster. Eller ja stora och höga samt små, smala i ett. Så det är till att krångla. Nu är jag trött faktiskt. Men det har varit skönt att få det gjort och nu kan jag prova julgardiner i skönan ro haha.

Annars rullar det på. Nedräkning såklart. Tror jag ska berätta mer om upptrappningen imorgon då jag inte har så mycket för mig. Eller kanske ska till mamma och rota lite i källaren men lär ju inte ta hela dagen och hon har ju en dator också ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback