Dag 64 - sista veckan

Tjohej då går vi in i sista veckan innan upptrappningen. Det känns lite bättre nu även om (ja jag vet att jag tjatar) jag inte nått dit jag velat. Kommer att fela med ca 5 kilo och det kan jag väl leva med. Det är även en möjlighet att det är den "överflödiga" huden som väger lite också. Den måste ju få anpassa sig lite så kanske det försvinner med. Kommer iaf kämpa för att gå ner det sista med träning och andra vanor.

Eftersom det är måndag så är det såklart avstämning med viktminskningen denna vecka. Och jag kan stolt säga att det är exakt 2 kilo ner =). Känns mycket bra! Kommer tappa lite under upptrappningen också så blir nog bra i slutändan. Jag måste vara nöjd!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback