Dag 60

Det är återigen torsdag. Känns som om jag längtar så mycket till upptrappningen att jag nu skiter i vad jag går ner dessa två sista veckor. BAAAHHH Skojja bara!!!

Det hjälper tydligen ibland att bli irriterad så man får hjälp på traven, eller? I vilket fall som helst så har jag sedan i måndags gått ner 1,3 kilo. Veckan är alltså inte ens slut än och jag har redan gått ner så mycket. Haha asså vad hände där? Trodde det var svampveckan som gjorde att jag stod still i början av veckan men inte. Jag hade ju typ gått upp i tisdags huh? Skitskumt men jag klagar inte. Hade jag tryckt i mig för mycket vatten när jag tränade både söndag och måndag kanske?

Har sovit skitbra inatt också så känns mycket bra just nu. Ska väl iväg och shoppa lite med mormor snart. Mixmix och kolla prylar sen ska jag leta efter ett par gummistövlar så jag slipper bli blöt om fötterna på lördag då jag och mormor ska ut i skogen och plocka svamp.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback