Dag 58

Mår lite bättre idag. Jag är fortfarande lite bitter men det är något jag får leva med antar jag ;) Kan ju iallfall se det från den positiva sidan att varesig jag kommer vara så smal som jag vill vara så kommer jag vara vältränad iallafall. Jag är på god väg och jag märker skillnad varje pass. Konditionen blir bättre, uthålligheten samt styrkan. Sen är vissa dagar mer jobbiga än andra ändå. Så är det för elitidrottare också men då får de göra någon annan träning istället som känns roligare. Ibland är man inte på humör och då är det svårt att få igång kroppen.

Passet på friskis igår typ dödade mig som alltid. Dock kan jag med glädje säga att jag har minimal träningsvärk idag. Bra eller dåligt? Hmm ja man vill väl känna lite för att det känns som om träningen tagit men inte så att man inte kan röra sig. Känns iallafall som om jag fick en riktig genomkörare igår. Så nu blir det till att vila tills på onsdag, om jag orkar träna på eftermiddagen efter att ha gått upp halv 6 på morgonen det vill säga.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback