Dag 56

Tjohej då går vecka 8 mot sitt slut och imorgon börjar vi vecka 9. Hoppas dessa två veckor bara kan rusa förbi utan att jag måste tänka eller bry mig om någonting haha. Å så kan första upptrappningsveckan gå snabbt med. Kommer återkomma senare med schema över hur upptrappningen fungerar. Min gamla rådgivare körde på ett sätt och det verkar som den nya kör ett annat sätt som jag är lite skeptisk emot om jag ska vara ärlig. Känns som om det programmet är lite väl snabbt upp till vanlig mat. Aja ska rådgöra med henne också såklart. Det ska i slutändan passa mig också.

Ska snart iväg till gymmet. Gjorde aldrig det igår av familjeskäl. Jag åkte till mormor istället och så till minneslunden. Så blir träning idag istället. Egentligen är jag inte så peppad men så kan det vara ibland när man sitter hemma men när man väl är där sen så kör man bara!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback