Dag 55

God middag (?). Hoppas alla hade en bra fredagskväll igår. Min vart både fartfylld och lugn. Går det? hahaha Det märks att jag börjar bli trött på dieten dessutom. Igår var jag sugen på diverse olika saker, hade världens behov av att tugga på någonting. Men fick nöja mig med gurka faktiskt. Det är mentalt tufft just nu men jag överlever. Som sagt snart bara 2 veckor kvar tills jag får börja äta riktig mat. Som jag längtar. Försöker iallafall ta en dag i taget just nu.

Nu ska jag göra mig iordning för en sväng till gymmet. Kanske kör en sväng imorgon också bara för att? Borde inte det med tanke på att jag ska på pass på måndag som vanligt så får nog vila imorgon eller ta en promenad bara. Måste även leta reda på mina cykellysen. Förstår inte att de bara kan försvinna!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback