Dag 51

Satan vilken träningsvärk jag har i rumpa och lår idag. Även lite i överkroppen men gårdagens pass var väldigt fokuserat på ben. Det var ändrat lite från förra gången. Inte för att det spelar någon roll då det är lår och rumpa jag vill träna faktiskt. Vill bli av med mitt stora arsle ;) Skämt å sido men jag har en bred bakdel och det är den som får mig att känns mig större än vad jag är. Överdelen är egentligen inget problem längre. Kände mig väldigt smal när jag stod framför spegeln idag faktiskt.

Idag är i vilket fall som helst en latar dag. Orkar inte göra ett dugg om jag ska vara ärlig. Slösurfar och lyssnar på musik. Ska väl diska lite om en stund. Tror jag lägger in ett recept senare också!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback