Cambride lättdryck

Jag har faktiskt gett Cambridge lättdryck en andra chans för att jag blev så jäkla trött på vatten förra veckan. Om jag inte skrivit det innan, skriver jag det igen i vilket fall som helst. De finns i tre smaker; citron, äpple och persika. Först testade jag citron och kunde nog ha spätt ut det lite mer, 2,5 liter vatten till påsen verkar vara mer min grej annars blir det för sött/starkt. Så testade jag äpple och nu med mina nya mått blev den jättegod. Blandade precis iordning persika. Guuud så gott!! Jag är helt lyrisk!

Mormor testade både citron och äpple, hon tyckte de var jättegoda då hon liksom jag tycker vanlig saft är lite väl sött faktiskt. Så nu ska jag köpa några påsar till henne hos min rådgivare imorgon. Hon ska få smaka persika imorgon. Det var nog helt klart min favosmak!

Det har inte varit några problem alls att dricka även om man såklart inte ska överkonsumera. Tror nästan att det har hjälpt till och effektivisera förbränningen då jag mest drack förra veckan och sedan i början var det min bästa vecka hittills, "tappa vikt mässigt" iallfall. Så jag ska nog köpa på mig några påsar också till framtiden om man är sugen på något är det perfekt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback