Träningsabstinens?

Har hittat en bra frukostlösning till mig som just nu har lite svårt att få i mig något på morgonen. Jag tar en liten skål keso med kanel på. Det är supergott och man blir väldigt mätt faktiskt. Så det är bra!

Dessutom tror jag att jag och min kropp har träningsabstinens. Tränade inte i tisdags och onsdag och igår drogs jag med en jobbig huvudvärk som inte ville gå bort. Den gjorde det efter att jag tränade igår och idag känns det bra! Konstigt det där. Sorgligt dock att det var sista gången tjejen höll styrkepasset, har verkligen gillat det. Men blir till att hitta nya roliga pass till våren.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback