Dag 90 och 91

Egentligen är det skit samma att räkna dagarna nu så kommer att sluta med det och blogga när jag känner för det och skapa rubik efter det. Tekniskt sätt är dieten nu över. Har lite av maten kvar vilken jag kommer använda denna vecka som lite detox.

Mentalt idag har jag ångest. Fösta möhippan i fredags då jag inte brydde mig om det jag stoppade i mig direkt. Igår blev det också synd i form av en halv pizza med pappa, dock en promenad efter det. Sen på kvällen så åt jag och Anna pepparkakor med ost på, det blev lite knäck och julmust. Till middag åt vi tomtegröt. Det är kanske inte världens grej eftersom jag är strikt i veckorna och tränar men eftersom jag just nu även lägger på mig massa vatten, vilket gör att magen är svullen samt att det är ca 1,5 kilo upp på vågen sen i fredags. Det är såklart inte den riktiga vikten utan vätskan. Jag är medveten om detta men ändå har jag lite ångest.

Jag har kommit till det steget där jag är livrädd att gå upp i vikt igen. Jag skulle kunna träna morgon och kväll samt kompensera med mat för att fortsätta gå ner men hur bra skulle jag må, hur bra skulle min kropp må? Just nu går jag ändå runt på 4 pass i veckan. Ska ner och träna snart. Aja får låta bli och ställa mig på vågen tills jag haft mens helt enkelt. För just nu känner jag mig redan fet och ful så behöver väl inte vågen att bekräfta att jag svällt upp.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback