Dag 89

Idag kommer upptrappningen till stor del sluta. Blir väl lite imorgon men från och med måndag är jag tillbaka i normalätande. Kommer att syndas en hel del idag med tanke på att det är möhippa. Då tänker jag inte räkna kalorier iallafall. Därav kommer det dras in lite kalorier imorgon och på söndag. Kroppen får två dagars återhämtning efter träning också. Tror det behövs så att den orkar med. Får jag tillfälle ikväll kommer jag dock dansa som sjutton! Det blir nog bra ska vi se!

Är också inne i en period igen då jag har skitsvårt att få i mig frukost. Cambridgemåltiderna sätter så på tvären bara jag kollar på en påse och något litet vanligt tilltalar mig inte heller. Så får kämpa för att få i mig något. Vet att det är viktigt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback