Dag 88

En dag med full rulle. Började tidigt med VIP frukost och shopping på Lindex. Efter det var det lägenhetsvisning som stod på schemat. Sen blev det lite matinhandling då jag nu i stort sätt går av dieten helt. Det ger mig lite ångest men nån gång måste det hända. Dock finns inga garantier för att det var det sista av denna diet. Eller det vet jag att det inte är eftersom jag har väldigt låg energiförbrukning även om jag tränar flera gånger i veckan. Så jag lär få återse lågkaloridieter i framtiden om jag inte får bukt med det.

Åt lunch med mormor och sen har jag haft ärenden inne i stan innan jag drog och tränade. Var ju nästa sista passet av mitt favoritpass innan tjejen slutar. Kände även att jag hade lite mer att ge efter passet så tog 20 minuter i gymmet också.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kramar.

2011-12-09 @ 09:38:02
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback