Dag 85 och 86

Har varit väldigt dålig på att blogga på sistone. Det har helt enkelt inte funnits tid över eller så har jag inte orkat. Kanske inte är så kul heller om det enda jag skriver om är att jag tränar heller.

Kan dock berätta att jag inte riktigt vågat kapa navelsträngen av Cambridgematen än. Äter fortfarande ca 2 mål om dagen och ett vanligt med mat. Det är en känsla i mig som säger att jag ska fortsätta så i några dagar till innan jag börjar äta som vanligt. Detta även om jag tränar som en jäkla idiot.

Kan även konstatera att jag nu efter lite med än 2 veckors upptrappning nästan gått upp de där 2 kilona som man oftast går upp. Nu vet jag förståss inte om det beror på också att det är den sedvanliga "svampveckan". Något som verkar bli ännu värre när man fyller upp vätska i kombo med riktig mat. Så får se nästa vecka vart jag står.

Syndade ganska bra i helgen också även om jag var jäkla bra på att träna för att kompensera lite. Huvudsaken är ju att man inte kommer tillbaka i gamla vanor. Att unna sig lite då och då måste man för annars går det inte. Tror även att Anna Skipper gör det ;) hahaha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback