Dag 82

Mår mycket bättre än på länge! Kan vara för att lite jobbigheter lyfts från mina axlar. Känns som om jag börjat leva igen på riktigt. Då menar jag att det inte är dag för dag som gäller nu utan snarare en vecka i taget. Det är en befrielse. Att jag kanske har haft lite svårare att gå ner kan bero på den stress som funnits i kroppen hela tiden. Egentligen sen i somras. Den finns väl kvar lite fortfarande men jag kan hantera det. Jag ser ljuset i tunneln.

Nu ska jag ner på stan en sväng och shoppa en ny BH och strumpbyxor. Har ju massa rabatt och så på HM att utnyttja och jag har kanske 1 BH som sitter hyfsat numera =) Sen till faster Åsa på fika!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback