Dag 81

Idag har jag ätit kinamat. Jag har just nu lite kramp i magen men det är inte såå farligt. Dock för att gottgöra det hela så har jag först gått en 35 min rask promenad med hund före vi käkade och så har jag precis kommit hem från ett träningspass på friskis. Vi borde kunna säga att det är plus, minus och likamed noll på den va? Höll mig ifrån det friterade och riset, tog litelite ris bara för det är så gott med sötsur sås på. Meen jag drack kolsyrat vatten till och inte cola som mamma och mormor ;)

Känner mig lite uppsvullen men det kanske inte är så konstigt då jag inte är van med sådan kost. Snart väntar en vaniljshake *kräks*. Är så sjukt trött på den att jag skulle vilja kräkas upp den direkt men då är det ju bättre att skita i den överhuvudtaget ;)

Jag känner mig iallafall pigg och så, det är väl huvudsaken och jag har inte gått upp speciellt mycket enligt vågen. Sen är det ju möjligt att jag har gått upp samtidigt som jag fortsätter att gå ner. Tränar ju massor dessutom så det går nog inge nöd på min kropp ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback