4 veckor senare

Tänkte lämna en liten uppdate såhär 4 veckor efter att jag gått av den rena Cambridgekuren. Det är lite över 1 vecka in i vanligt ätande också sedan upptrappningen blev klar. Blev ju lite nyfiken och ville kolla lite mått och sånt när det ändå gått sån lång tid.

Såhär ser det ut. Viktmässigt så har jag gått upp de 2 kilon som man går upp när man börjar äta och så beror det lite på vad man ätit på kvällen innan man väger sig för det är ju kvar i magen och så. När jag kollade mina mått så känns alla fortfarande ok. Jag har gått ner ytterligare 1 cm runt lår, det har gått upp 1 cm runt midjan men det är inte så konstigt kanske eftersom jag nu har mat i magen och det hade jag inte förr. Det är också ca 1 cm upp på överarmarna men det är med största sannolikhet muskler. Asså nu ska se mina armmuskler. Jag är impad hahaha. Bara att fortsätta i samma stil!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback